Media v tekutych casech. Konvergence audiovizualnich medii w CR Vaclav Moravec Praga : Akademie ved Ceske republiky, 2016Stron: 188Dział: nauka o mediachISBN: 9788020025722 Udostępnij Vaclav Moravec Praga : Akademie ved Ceske republiky, 2016 Dział: nauka o mediach Stron: 188 ISBN: 9788020025722 Książki wydane w ramach działu Polityka i politycy w prasie XX i XXI wieku. Prasa organizacji politycznych 27,00 zł Do koszyka Polityka i politycy w prasie XX i XXI wieku 28,80 zł Do koszyka Dziennikarze skupieni wokół londyńskiego „Dziennika Polskiego i Dziennika Żołnierza” w XX i XXI wieku 55,80 zł Do koszyka O prawdomówności i kłamstwie w dziennikarstwie i relacjach międzyludzkich 37,80 zł Do koszyka Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (EWOM). Charakter i efekty perswazyjne 44,10 zł Do koszyka Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy 28,80 zł Do koszyka
Vaclav Moravec
Praga : Akademie ved Ceske republiky, 2016
Dział: nauka o mediach
Stron: 188
ISBN: 9788020025722