Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (EWOM). Charakter i efekty perswazyjne Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, 2023Stron: 420Dział: nauka o mediachISBN: 9788323352693 Udostępnij Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, 2023 Dział: nauka o mediach Stron: 420 ISBN: 9788323352693 Książki wydane w ramach działu Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy 28,80 zł Do koszyka Marketing treści i rekomendacji produktów 30,60 zł Do koszyka Historie eksperymentalne. Szkice o gatunkach radia eksperymentalnego 35,91 zł Do koszyka Scenariusze kultury w mediach i w medycynie narracyjnej 41,40 zł Do koszyka Zeszyty Prasoznawcze 2017/2 (230) 35,91 zł Do koszyka Pomost medialny 27,00 zł Do koszyka
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, 2023
Dział: nauka o mediach
Stron: 420
ISBN: 9788323352693