Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce Angelinka Chimkowska MT Biznes, 2022Stron: 270Dział: socjologiaISBN: 9788382311549 Udostępnij Angelinka Chimkowska MT Biznes, 2022 Dział: socjologia Stron: 270 ISBN: 9788382311549 Książki wydane w ramach działu Uwikłani w płeć 37,80 zł Do koszyka Środowiska industrialne/postindustrialne 44,10 zł Do koszyka Religijne obrazy obcych. Żydzi, chrześcijanie, muzułmanie 39,60 zł Do koszyka Od Wiertowa do Skoniecznego. "Chłopski los" według kronikarzy, pamiętnikarzy i dokumentalistów 44,10 zł Do koszyka Wielokulturowość, zerokulturowość czy cyberkulturowść? Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury 46,80 zł Do koszyka Socjalizm monetarny 46,80 zł Do koszyka
Angelinka Chimkowska
MT Biznes, 2022
Dział: socjologia
Stron: 270
ISBN: 9788382311549