Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów Ilona Bondos UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2022Stron: 340Dział: ekonomiaISBN: 9788322795989 Udostępnij Ilona Bondos UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2022 Dział: ekonomia Stron: 340 ISBN: 9788322795989 Książki wydane w ramach działu Manifest kapitalistycznyJak wolny rynek uratuje świat 52,20 zł Do koszyka Postwzrost. Życie po kapitalizmie 41,40 zł Do koszyka Kapitalizm platform 28,80 zł Do koszyka Karl Polanyi. Krytyka wolnorynkowego fundamentalizmu 54,00 zł Do koszyka Bank zagrożony upadłością. Regulacje, procedury i instytucje w polskim prawie 31,50 zł Do koszyka Rola polityki monetarnej w okresie kryzysu gospodarczego 62,10 zł Do koszyka
Ilona Bondos
UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2022
Dział: ekonomia
Stron: 340
ISBN: 9788322795989