Władza platform. Za fasadą Google, Facebooka i Spotify Jan Kreft TOWARZYSTWO AUTORÓW I WYDAWCÓW PRAC NAUKOWYCH "UNIVERSITAS", 2021Stron: 374Dział: nauka o mediachISBN: 9788324237739 Udostępnij Jan Kreft TOWARZYSTWO AUTORÓW I WYDAWCÓW PRAC NAUKOWYCH "UNIVERSITAS", 2021 Dział: nauka o mediach Stron: 374 ISBN: 9788324237739 Książki wydane w ramach działu Dziennikarze skupieni wokół londyńskiego „Dziennika Polskiego i Dziennika Żołnierza” w XX i XXI wieku 55,80 zł Do koszyka O prawdomówności i kłamstwie w dziennikarstwie i relacjach międzyludzkich 37,80 zł Do koszyka Pomost medialny 27,00 zł Do koszyka Media społecznościowe jako przestrzeń głoszenia słowa bożego. Teoria i praktyka 34,02 zł Do koszyka Fakty i artefakty. Formy paraartystyczne w mediach 35,91 zł Do koszyka Kataklizmy w mediachDziennikarskie relacje z klęsk żywiołowych 16,80 zł Do koszyka
Jan Kreft
TOWARZYSTWO AUTORÓW I WYDAWCÓW PRAC NAUKOWYCH "UNIVERSITAS", 2021
Dział: nauka o mediach
Stron: 374
ISBN: 9788324237739