Polish brands. Historical, Cultural, and Economical Contexts ed. Sławomir Kamosiński, ed. Regina Pacanowska Instytut Historii UAM w Poznaniu, 2021Stron: 216Dział: socjologiaISBN: 9788366355590 Udostępnij ed. Sławomir Kamosiński, ed. Regina Pacanowska Instytut Historii UAM w Poznaniu, 2021 Dział: socjologia Stron: 216 ISBN: 9788366355590 Książki wydane w ramach działu Uwikłani w płeć 37,80 zł Do koszyka Środowiska industrialne/postindustrialne 44,10 zł Do koszyka Religijne obrazy obcych. Żydzi, chrześcijanie, muzułmanie 39,60 zł Do koszyka Od Wiertowa do Skoniecznego. "Chłopski los" według kronikarzy, pamiętnikarzy i dokumentalistów 44,10 zł Do koszyka Wielokulturowość, zerokulturowość czy cyberkulturowść? Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury 46,80 zł Do koszyka Socjalizm monetarny 46,80 zł Do koszyka
ed. Sławomir Kamosiński, ed. Regina Pacanowska
Instytut Historii UAM w Poznaniu, 2021
Dział: socjologia
Stron: 216
ISBN: 9788366355590