Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Środowisko szkolne w narracjach uczniów z zespołem Aspergera

Małgorzata Moszyńska

Wydawnictwo: Wydawnictwo Academicon, 2019
Stron: 255
Dział:
ISBN/ISSN: 9788362475384
Wydanie papierowe

33,99 30,59

Pozycja dostępna

 

Autor: Małgorzata Moszyńska

Wydawnictwo: Wydawnictwo Academicon, 2019

Dział:

Stron: 255

ISBN/ISSN: 9788362475384

Problematyka monografii doskonale wpisuje się w zapotrzebowanie na wiedzę o Zespole Aspergera. Ma ona szansę dotrzeć do szerokiego grona odbiorców – badaczy podejmowanych kwestii, pedagogów, w tym pedagogów specjalnych, nauczycieli, pracowników resortu zdrowia i pomocy społecznej oraz osób z innych (niekoniecznie naukowych) powodów nią zainteresowanych, np. rodziców/opiekunów osób z zespołem Aspergera czy zróżnicowanych specjalnościowo profesjonalistów sięgających do zagadnień z obszaru autyzmu i zespołu Aspergera w celu poszukiwania możliwych rozwiązań organizacyjnych i programowych w szeroko rozumianej edukacji i rehabilitacji osób z tym zaburzeniem.

Na podstawie recenzji dr hab. Zdzisławy Janiszewskiej-Nieścioruk, prof. UZ