Trywializacja feminizmu. Pop-feminizm, latte-feminizm i girl power w kobiecej prasie ilustrowanej segmentu luksusowego Olivia Kłusek UNIWERSYTET GDAŃSKI, 2017Stron: 162Dział: socjologiaISBN: 9788378655619 Udostępnij Olivia Kłusek UNIWERSYTET GDAŃSKI, 2017 Dział: socjologia Stron: 162 ISBN: 9788378655619 Książki wydane w ramach działu Uwikłani w płeć 37,80 zł Do koszyka Religijne obrazy obcych. Żydzi, chrześcijanie, muzułmanie 39,60 zł Do koszyka Wielokulturowość, zerokulturowość czy cyberkulturowść? Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury 46,80 zł Do koszyka Kompetencje pracowników uczelni badawczych w Polsce 40,41 zł Do koszyka Marketing LGBT+. Charakterystyka, potencjał wykorzystania, przykłady 36,01 zł Do koszyka Tej walki nie możemy przegraćStrajki, protesty i bunty w drugiej połowie XX i w XXI wieku- perspektywa gospodarcza i społeczna 29,70 zł Do koszyka
Olivia Kłusek
UNIWERSYTET GDAŃSKI, 2017
Dział: socjologia
Stron: 162
ISBN: 9788378655619