Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych Magdalena Kowalska Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2023Stron: 340Dział: nauka o mediachISBN: 9788320825657 Udostępnij Magdalena Kowalska Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2023 Dział: nauka o mediach Stron: 340 ISBN: 9788320825657 Książki wydane w ramach działu Dziennikarze skupieni wokół londyńskiego „Dziennika Polskiego i Dziennika Żołnierza” w XX i XXI wieku 55,80 zł Do koszyka O prawdomówności i kłamstwie w dziennikarstwie i relacjach międzyludzkich 37,80 zł Do koszyka Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (EWOM). Charakter i efekty perswazyjne 44,10 zł Do koszyka Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy 28,80 zł Do koszyka Marketing treści i rekomendacji produktów 30,60 zł Do koszyka Szkoła w wirtualnej przestrzeni 16,20 zł Do koszyka
Magdalena Kowalska
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2023
Dział: nauka o mediach
Stron: 340
ISBN: 9788320825657