Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. TOM 5 red. Ewa Biłas-Pleszak, red. Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH, 2019Page(s): 219Section: socjologiaISBN: 9788322636688 Udostępnij red. Ewa Biłas-Pleszak, red. Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH, 2019 Section: socjologia Page(s): 219 ISBN: 9788322636688 Books in the category Tej walki nie możemy przegraćStrajki, protesty i bunty w drugiej połowie XX i w XXI wieku- perspektywa gospodarcza i społeczna 29,70 PLN Add to cart Żądamy pracy dla naszych ojcówStrajki, protesty i bunty od epoki nowożytnej po połowie XX wieku- perspektywa gospodarcza i społeczna 25,20 PLN Add to cart W poszukiwaniu nowego ustroju społecznego 34,20 PLN Add to cart Handel ludźmi 25,20 PLN Add to cart Organizacje polskiej diasporyStan i perspektywy rozwoju 34,20 PLN Add to cart Krajobraz (po) rewolucjiPrzemiany społeczne jako konsekwencja rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych 37,80 PLN Add to cart
red. Ewa Biłas-Pleszak, red. Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc
UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH, 2019
Section: socjologia
Page(s): 219
ISBN: 9788322636688