Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Media społecznościowe w trzecim sektorze

Ilona Dąbrowska

UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2019
Stron: 288
Dział:
ISBN: 9788322792391
 
 
 

 

Ilona Dąbrowska

UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2019

Dział:

Stron: 288

ISBN: 9788322792391

Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów mobilizacyjnych – stosowanych z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja internetowa, poprzez którą podmioty wpływają na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli zasadniczych rozstrzygnięć dotyczących tego, jakie działania i inicjatywy podejmą, komu zaufają w sferze publicznej, a następnie – czy i jak będą legitymizować dokonane przez nich wybory.

Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas