Media społecznościowe w trzecim sektorze
Ilona Dąbrowska
Stron: 288
Dział: nauka o mediach
ISBN: 9788322792391
|
|
---|---|
Temat podjęty przez autorkę posiada nie tylko wymiar teoretyczny, ale też praktyczny. Poszerza on wiedzę specjalistów z zakresu procesów komunikowania publicznego, teorii polityki, wywierania wpływu na zachowania polityczne obywateli oraz działań komunikacyjnych odnoszących się do mechanizmów mobilizacyjnych – stosowanych z wykorzystaniem możliwości, jakie oferuje komunikacja internetowa, poprzez którą podmioty wpływają na świadomość społeczną. Jest to szczególnie istotne w sytuacjach, kiedy oczekuje się od obywateli zasadniczych rozstrzygnięć dotyczących tego, jakie działania i inicjatywy podejmą, komu zaufają w sferze publicznej, a następnie – czy i jak będą legitymizować dokonane przez nich wybory.
Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas
Ilona Dąbrowska
UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2019
Dział: nauka o mediach
Stron: 288
ISBN: 9788322792391