Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Widzieć - rozumieć - komunikować

red. Justyna Winiarska , red. Aneta Załazińska

Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka, 2019
Stron: 222
Obrazowanie w komunikacji, 2
Dział:
ISBN/ISSN: 9788381380102
Wydanie papierowe

30,00 27,00

Pozycja dostępna

 

Autor: red. Justyna Winiarska , red. Aneta Załazińska

Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka, 2019

Obrazowanie w komunikacji, 2

Dział:

Stron: 222

ISBN/ISSN: 9788381380102

Oddajemy w Państwa ręce tom Widzieć – rozumieć – komunikować: drugi z serii Obrazowanie w komunikacji. Składają się na niego teksty, które łączy teza o ucieleśnionym poznaniu. W lingwistyce kognitywnej jest to perspektywa kładąca nacisk na powiązanie ludzkiej cielesności, a tym samym mechanizmów percepcji ze strukturami językowymi oraz postrzeganie tych ostatnich w kontekście innych trybów semiotycznych.

Justyna Winiarska i Aneta Załazińska