Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy Joanna Wierzejska UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2018Page(s): 326Section: pedagogikaISBN: 9788327790984 Udostępnij Joanna Wierzejska UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2018 Section: pedagogika Page(s): 326 ISBN: 9788327790984 Books in the category Studia filologiczne w Polsce z perspektywy studenta 30,60 PLN Add to cart Wybrane teoretyczne aspekty kultury organizacyjnej instytucji oświatowych. Podejście interdyscyplinarne 18,00 PLN Add to cart Instrumenty szkolne. Podręcznik dla studentów kierunków pedagogicznych i artystycznych 40,50 PLN Add to cart Inkluzja symetryczna młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną oraz młodzieży studiującej. Rozwiązania praktyczne 30,60 PLN Add to cart Myśleć teorią w praktyce edukacyjnej. Przekraczanie granic w drodze do rozwijania kompetencji kluczowych uczniów 27,00 PLN Add to cart The Discursive Construction of Foreign Language Pedagogy at the University Level in Poland against the Background of the European Qualifications Framework 25,20 PLN Add to cart
Joanna Wierzejska
UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2018
Section: pedagogika
Page(s): 326
ISBN: 9788327790984