Postmodernistyczne zachowania konsumentów na rynku turystycznym w Polsce
Krzysztof Sala
Page(s): 198
Section: publicystyka i eseistyka
ISBN: 9788380841116
Printed edition |
|
---|---|
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,50 zł
In Stock
|
Autor bada nowe rodzaje turystyki w kontekście postmodernistycznych zachowań konsumenckich. Przedmiotem rozważań są: questing (tzw. turystyka z zagadkami), couchsurfing (tzw. kanapowanie) i groundhopping (tzw. turystyka stadionowa). Mają one na razie niewielki udział w całkowitym ruchu turystycznym na świecie i w Polsce, ale ciągle się rozwijają i stanowią atrakcyjną alternatywę dla tradycyjnych form uprawiania turystyki. Prace Monograficzne 823
Krzysztof Sala
UNIWERSYTET PEDAGOGICZNY IM.KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W KRAKOWIE, 2018
Section: publicystyka i eseistyka
Page(s): 198
ISBN: 9788380841116