Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Postmodernistyczne zachowania konsumentów na rynku turystycznym w Polsce

Krzysztof Sala

UNIWERSYTET PEDAGOGICZNY IM.KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W KRAKOWIE, 2018
Stron: 198
Dział:
ISBN: 9788380841116
Wydanie drukowane
 

25,00 22,50

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,50 zł
Pozycja dostępna

 

Autor bada nowe rodzaje turystyki w kontekście postmodernistycznych zachowań konsumenckich. Przedmiotem rozważań są: questing (tzw. turystyka z zagadkami), couchsurfing (tzw. kanapowanie) i groundhopping (tzw. turystyka stadionowa). Mają one na razie niewielki udział w całkowitym ruchu turystycznym na świecie i w Polsce, ale ciągle się rozwijają i stanowią atrakcyjną alternatywę dla tradycyjnych form uprawiania turystyki. Prace Monograficzne 823