Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Crowdsourcing internetowy. Pozytywny wymiar partycypacji społecznej

Małgorzata Kowalska

STOWARZYSZENIE BIBLIOTEKARZY POLSKICH, 2015
Stron: 368
Dział:
ISBN: 9788364203602
 
 
 

 

Małgorzata Kowalska

STOWARZYSZENIE BIBLIOTEKARZY POLSKICH, 2015

Dział:

Stron: 368

ISBN: 9788364203602

Crowdsourcing internetowy – pozytywny wymiar partycypacji społecznej. Konteksty – istota – uwarunkowania to książka dla tych, których interesują społeczności online (kreatywny tłum) i drzemiący w nich kapitał intelektualny i wielka sprawcza siła; dla tych, którzy chcą znaleźć przykłady pozytywnego wykorzystania działania tłumu, wirtualnych społeczności, partnerskiej produkcji, zbiorowej inteligencji, mądrości tłumu, otwartej innowacji, inteligencji współpracy; dla tych, którzy chcą lepiej poznać wymiary współczesnej wikinomii poprzez crowdsourcing właśnie oraz crowdfunding, outsourcing, crowdsourcing, którzy w sieci Web. 2.0 chcą być prosumentami informacji lub pracować z nimi na rzecz rozwoju społeczeństw informacji i wiedzy. Jest to godna polecenia lektura tak dla teoretyków, jak i praktyków różnych instytucji kultury (w tym bibliotek), oraz dla psychologów, socjologów, ludzi biznesu i innych, których interesuje wykorzystanie wielkiego kapitału intelektualnego drzemiącego w tłumie.
Z recenzji dr hab. Katarzyny Materskiej, prof. UKSW