Media and Globalization. Different Cultures, Societies, Political Systems Ilona ed. Biernacka-Ligięza UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2015Stron: 234Dział: nauka o mediachISBN: 9788377847015 Udostępnij Ilona ed. Biernacka-Ligięza UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2015 Dział: nauka o mediach Stron: 234 ISBN: 9788377847015 Książki wydane w ramach działu Dziennikarze skupieni wokół londyńskiego „Dziennika Polskiego i Dziennika Żołnierza” w XX i XXI wieku 55,80 zł Do koszyka O prawdomówności i kłamstwie w dziennikarstwie i relacjach międzyludzkich 37,80 zł Do koszyka Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (EWOM). Charakter i efekty perswazyjne 44,10 zł Do koszyka Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy 28,80 zł Do koszyka Marketing treści i rekomendacji produktów 30,60 zł Do koszyka Szkoła w wirtualnej przestrzeni 16,20 zł Do koszyka
Ilona ed. Biernacka-Ligięza
UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2015
Dział: nauka o mediach
Stron: 234
ISBN: 9788377847015