Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

(Nowe) media. Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne

red. Malgorzata Karwatowska, red. Beata Jarosz

UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2015
Stron: 268
Dział:
ISBN: 9788377846339
 
 
 

 

W kontekście ukształtowania się społeczeństwa medialnego w wchodzenia w dorosłe życie pokolenia ludzi wyrosłych w e-świecie oraz kształtowania się doby medialnej w dziejach języka polskiego tom stanowi głos w dialogu intelektualnym łączącym badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe, którzy poddają refleksji media i język w nich funkcjonujący, jak też wielowektorowe związki mediów oraz różnych sfer ludzkiego bytu. Autorzy koncentrują się szczególnie na kulturze, języku, edukacji i dydaktyce w perspektywie (nowo) medialnej. Poddają media oglądowi teoretycznemu, ale zajmuje ich także sfera "praxis".[...] Czytelnik powinien odnieść dużą korzyść z lektury tej zbiorowej monografii, zwłaszcza wówczas, kiedy wejdzie w kontakt z projektami i propozycjami rozwiązań teoretycznych i praktycznych nadających polu medialnemu wymiar humanistyczny.
Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Małgorzaty Kity