Za fasadą społeczności. Elementy zarządzania nowymi mediami Jan Kreft UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, 2015Stron: 180Dział: socjologiaISBN: 9788323339069 Udostępnij Jan Kreft UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, 2015 Dział: socjologia Stron: 180 ISBN: 9788323339069 Książki wydane w ramach działu Środowiska industrialne/postindustrialne 44,10 zł Do koszyka Religijne obrazy obcych. Żydzi, chrześcijanie, muzułmanie 39,60 zł Do koszyka Od Wiertowa do Skoniecznego. "Chłopski los" według kronikarzy, pamiętnikarzy i dokumentalistów 44,10 zł Do koszyka Wielokulturowość, zerokulturowość czy cyberkulturowść? Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury 46,80 zł Do koszyka Socjalizm monetarny 46,80 zł Do koszyka Kompetencje pracowników uczelni badawczych w Polsce 40,41 zł Do koszyka
Jan Kreft
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, 2015
Dział: socjologia
Stron: 180
ISBN: 9788323339069