Za fasadą społeczności. Elementy zarządzania nowymi mediami Jan Kreft UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, 2015Stron: 180Dział: socjologiaISBN: 9788323339069 Udostępnij Jan Kreft UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, 2015 Dział: socjologia Stron: 180 ISBN: 9788323339069 Książki wydane w ramach działu Uwikłani w płeć 37,80 zł Do koszyka Wielokulturowość, zerokulturowość czy cyberkulturowść? Wpływ mediów społecznościowych na współczesne rozumienie kultury 46,80 zł Do koszyka Socjalizm monetarny 46,80 zł Do koszyka Kompetencje pracowników uczelni badawczych w Polsce 40,41 zł Do koszyka Marketing LGBT+. Charakterystyka, potencjał wykorzystania, przykłady 36,01 zł Do koszyka Tej walki nie możemy przegraćStrajki, protesty i bunty w drugiej połowie XX i w XXI wieku- perspektywa gospodarcza i społeczna 29,70 zł Do koszyka
Jan Kreft
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI, 2015
Dział: socjologia
Stron: 180
ISBN: 9788323339069