Publishing House
Proceed to the Publishing House

System medialny Islandii

Lidia Pokrzycka

UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2014
Page(s): 236
Section:
ISBN: 9788377844557
 
 
 

 

Lidia Pokrzycka

UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2014

Section:

Page(s): 236

ISBN: 9788377844557

Głównym celem publikacji jest pokazanie islandzkiego rynku medialnego oraz faktycznej, sprawdzonej w praktyce, kwestii wolności słowa w tym kraju, w kontekście specyfiki wyspy. W publikacji autorka wzięła pod uwagę najistotniejsze elementy systemu medialnego, którymi są podmioty medialne i podmioty w stosunku do mediów zewnętrzne, ale wpływające na ich zawartość, także regulujące działalność. Publikacja jest oparta na materiałach źródłowych pochodzących z instytucji społeczno-politycznych Islandii, wywiadach z dziennikarzami, a także na analizie danych i dokumentach pochodzących z islandzkiego urzędu statystycznego.