Politrozrywka i popperswazja. Reklama telewizyjna... Tomasz Olczyk Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009Stron: 575Dział: socjologiaISBN: 9788376440026 Udostępnij Tomasz Olczyk Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009 Dział: socjologia Stron: 575 ISBN: 9788376440026 Książki wydane w ramach działu Uwikłani w płeć 37,80 zł Do koszyka Religijne obrazy obcych. Żydzi, chrześcijanie, muzułmanie 39,60 zł Do koszyka Kompetencje pracowników uczelni badawczych w Polsce 40,41 zł Do koszyka Marketing LGBT+. Charakterystyka, potencjał wykorzystania, przykłady 36,01 zł Do koszyka Tej walki nie możemy przegraćStrajki, protesty i bunty w drugiej połowie XX i w XXI wieku- perspektywa gospodarcza i społeczna 29,70 zł Do koszyka Żądamy pracy dla naszych ojcówStrajki, protesty i bunty od epoki nowożytnej po połowie XX wieku- perspektywa gospodarcza i społeczna 25,20 zł Do koszyka
Tomasz Olczyk
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009
Dział: socjologia
Stron: 575
ISBN: 9788376440026