Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Emocjonomika. Wykorzystanie emocji a sukces w biznesie

Dan Hill

REBIS, 2010
Stron: 414
Dział:
ISBN: 9788375103694
 
 
 

 

Dan Hill

REBIS, 2010

Dział:

Stron: 414

ISBN: 9788375103694

 Osiemdziesiąt procent decyzji podejmujemy pod wpływem emocji - wykazały to najnowsze badania z dziedziny neurologii i funkcjonowania mózgu.Emocjonomika uczy postrzegać emocje w kategoriach możliwości biznesowych: w obecnych warunkach zaostrzającej się konkurencji rynkowej, wobec setek podobnych produktów, emocje mogą wywierać istotny wpływ na decyzje klientów. Autor odwołuje się do obserwacji mimiki twarzy ? najskuteczniejszej metody pomiaru i analizowania reakcji emocjonalnych. Pokazuje też, jak wykorzystywać emocje w poszczególnych działaniach biznesowych ? budowaniu marki, projektowaniu produktów, reklamie, sprzedaży, obsłudze klientów i zarządzaniu pracownikami. ?Książka Dana Hilla to objawienie?.Philip Kotler, autor Marketingu ?Emocjonomika uczy, jak budować więzi empatii z klientami, które zapewnią firmie rozwój w nadchodzących latach?.Martin Lindstrom, autor książki Dziecko reklamy ?Emocjonomika jest świetnie napisana, gruntownie przemyślana i pełna niezwykle przekonujących...