Wizerunek marketingu w Polsce Romana Niestroja Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 0Dział: ekonomiaISBN: 9788372524423 Udostępnij Romana Niestroja Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 0 Dział: ekonomia ISBN: 9788372524423 Książki wydane w ramach działu Młodzi badacze wobec wyzwań zarządzania zasobami ludzkimi 43,20 zł Do koszyka Historia myśli ekonomicznej. Zarys problematyki 35,10 zł Do koszyka Finanse publiczne w sytuacjach kryzysowychZagadnienia prawno-finansowe 34,20 zł Do koszyka Homo oeconomicusPojęcie, model, zastosowania 36,01 zł Do koszyka Znaczenie otoczenia społeczno-gospodarczego dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw 37,80 zł Do koszyka Wybrane strategie przedsiębiorstw sektora TLS 33,30 zł Do koszyka
Romana Niestroja
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 0
Dział: ekonomia
ISBN: 9788372524423