Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Zwroty i reklamacje

4. Zwroty i reklamacje
4.1. Zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów dostarczenia rzeczy, w terminie 14 dni.
4.2. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Płyty CD i DVD muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu.
4.3. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych, przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu. Księgarnia nie zwraca kosztów odesłania towaru przez Klienta.
4.4. Wszystkie towary dostępne w Księgarni objęte są gwarancją producenta.
4.5. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres: Księgarnia Akademicka sp. z o.o., ul. św. Anny 6, 31-008 Kraków.
4.6. Księgarnia nie przyjmuje reklamowanych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Księgarnia zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć informacje o przyczynach reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od chwili ich wpłynięcia.
4.7. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Księgarnia zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w Księgarni towary do wyboru. Klient może również – zamiast odstępowania od umowy - żądać stosownego obniżenia ceny.