Tryumf amatora. O społecznościowych praktykach tekstualnych w świecie mediów elektronicznych Krzysztof Gajewski Uniwersytet Warszawski Wydawnictwa, 2020Stron: 426Dział: nauka o mediachISBN: 9788323546962 Udostępnij Krzysztof Gajewski Uniwersytet Warszawski Wydawnictwa, 2020 Dział: nauka o mediach Stron: 426 ISBN: 9788323546962 Książki wydane w ramach działu Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (EWOM). Charakter i efekty perswazyjne 44,10 zł Do koszyka Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy 28,80 zł Do koszyka Marketing treści i rekomendacji produktów 30,60 zł Do koszyka Szkoła w wirtualnej przestrzeni 16,20 zł Do koszyka Między słowem a obrazem 16,80 zł Do koszyka Historie eksperymentalne. Szkice o gatunkach radia eksperymentalnego 35,91 zł Do koszyka
Krzysztof Gajewski
Uniwersytet Warszawski Wydawnictwa, 2020
Dział: nauka o mediach
Stron: 426
ISBN: 9788323546962