Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal. TOM 5 red. Ewa Biłas-Pleszak, red. Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH, 2019Stron: 219Dział: socjologiaISBN: 9788322636688 Udostępnij red. Ewa Biłas-Pleszak, red. Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH, 2019 Dział: socjologia Stron: 219 ISBN: 9788322636688 Książki wydane w ramach działu Tej walki nie możemy przegraćStrajki, protesty i bunty w drugiej połowie XX i w XXI wieku- perspektywa gospodarcza i społeczna 29,70 zł Do koszyka Żądamy pracy dla naszych ojcówStrajki, protesty i bunty od epoki nowożytnej po połowie XX wieku- perspektywa gospodarcza i społeczna 25,20 zł Do koszyka W poszukiwaniu nowego ustroju społecznego 34,20 zł Do koszyka Handel ludźmi 25,20 zł Do koszyka Organizacje polskiej diasporyStan i perspektywy rozwoju 34,20 zł Do koszyka Krajobraz (po) rewolucjiPrzemiany społeczne jako konsekwencja rozwoju technologii informacyjnych i komunikacyjnych 37,80 zł Do koszyka
red. Ewa Biłas-Pleszak, red. Aleksandra Kalisz, red. Ewelina Tyc
UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH, 2019
Dział: socjologia
Stron: 219
ISBN: 9788322636688