Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Triumf typografii. Kultura, komunikacja, nowe media

Henk oprac. Hoeks, oprac. Ewan Lentjes

d2d.pl, 2018
Stron: 360
Dział:
ISBN: 9788394030674
 
 
 

 

Henk oprac. Hoeks, oprac. Ewan Lentjes

d2d.pl, 2018

Dział:

Stron: 360

ISBN: 9788394030674

Rozwój nowych technologii rewiduje nasze dotychczasowe postrzeganie komunikacji typograficznej. Pojawiają się zupełnie nowe zagadnienia, których nie sposób zignorować. Od czasu, gdy w XV stuleciu Gutenberg wynalazł ruchomą czcionkę, typografia nie była poddawana tak głębokim przeobrażeniom, jak dzieje się to obecnie. Czy może nadal odgrywać istotną rolę, kiedy cyfryzacja i nowe media przenicowują tradycyjne formy typograficznych środków wyrazu?

Dziś typografia jest na rozdrożu. W jakim kierunku przebiegać będzie jej dalszy rozwój? Niniejsza książka nie tylko opowiada o tym, co inspiruje współ­czesnych projektantów, lecz także omawia nowatorskie rozwiązania. Dwudziestu jeden specjalistów z zakresu typografii i szeroko rozumianej komunikacji dzieli się swoją wiedzą oraz spostrzeżeniami poprzez intrygujące analizy i ciekawie dobrane przykłady.