Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Infomorfoza. Zarządzanie informacją w nowych mediach

Maria Nowina Konopka

Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński Wydawnictwo, 2017
Stron: 310
Dział:
ISBN/ISSN: 9788323343677
Wydanie papierowe

46,00 41,40

Pozycja dostępna

 

Autor: Maria Nowina Konopka

Wydawnictwo: Uniwersytet Jagielloński Wydawnictwo, 2017

Dział:

Stron: 310

ISBN/ISSN: 9788323343677

„Infomorfoza jest niekwestionowanym faktem społecznym. To proces, który prezentuje wewnętrzną dynamikę, jest otwarty, ukazuje znaczenie wielu nowych elementów (np. komercjalizacji internetu, geografii przepływu informacji, kurczącego się pola wolności i zwiększającego się zakresu kontroli w internecie), a także mechanizmów dotychczas badawczo nierozpoznanych, niezdiagnozowanych. Bezdyskusyjnie wymaga on pogłębionego oglądu badawczego, co w recenzowanej pracy zostało zrealizowane w stopniu zaawansowanym i wysoce zadowalającym z naukowego punktu widzenia”.
Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas

„Książka Marii Nowina Konopki stanowi, w moim przekonaniu, udaną próbę odpowiedzi na pytania o charakter i konsekwencje transformacji nowych mediów, dokonywanej w drodze procesów zarządzania informacją. Pracę uznać należy za istotne i niezwykle cenne źródło informacji dla osób zajmujących się problematyką nowych mediów, komunikowania oraz dla tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat najważniejszych wyzwań i aktualnych problemów związanych z procesami zarządzania informacją”.
Z recenzji dr hab. Magdaleny Musiał-Karg, prof. UAM