Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne

Marcin Zaremba

POLTEXT, 2015
Stron: 204
Dział:
ISBN: 9788375615487
Wydanie drukowane
 

28,00 25,20

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,20 zł
Pozycja dostępna

 

Marcin Zaremba

POLTEXT, 2015

Dział:

Stron: 204

ISBN: 9788375615487

Opis - Ta książka jest wyjątkowa, ponieważ napisał ją praktyk-menedżer, zarządzający zespołami opracowującymi aplikacje mobilne dla biznesu. Autor kieruje ją do trzech grup czytelników: menedżerów średniego szczebla spoza branży mobile, którzy dostali zadanie zrobienia przez ich firmę pierwszego kroku w świecie mobile; osób związanych ze start-upami, którzy poddani są podwójnej presji - ze strony rynku oraz inwestorów, aby mądrze zbudować swój produkt mobilny; pracowników, którzy zdobywają doświadczenie w branży mobilnej. Z książki skorzystają także studenci, przygotowujący się do wejścia na rynek pracy z koniecznym przygotowaniem technicznym i biznesowym. Nazwa - Mobile dla menedżerów. Czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne