Wydawnictwo
Kliknij aby przejść do Wydawnictwa

Poczucie obciążenia pracą pedagogów funkcjonujących w zawodach pomocowych. Studium empiryczne

Joanna Wierzejska

Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej Wy, 2017
Stron: 290
Dział:
ISBN/ISSN: 9788322790038
Wydanie papierowe

35,70 32,13

Pozycja dostępna

 

Autor: Joanna Wierzejska

Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej Wy, 2017

Dział:

Stron: 290

ISBN/ISSN: 9788322790038

Praca dr Joanny Wierzejskiej stanowi ważkie przedsięwzięcie, wypełniając lukę na rodzimym rynku wydawniczym z zakresu wiedzy wiążącej się z traumą (stresem) reprezentantów kilku zawodów (…) funkcjonujących w obszarze tzw. pomocy i wsparcia społecznego (publicznego) (…). Sformułowane konkluzje z badań służyć mogą zarówno teoretykom w budowaniu sylwetki współczesnego pedagoga pełniącego różne role w zawodach pomocowych, efektywnie radzącego sobie z problemami, realizującego swe oczekiwania zawodowe i silnie zmotywowanego do pracy, jak i praktykom w niesieniu pomocy pracownikom działającym w sferze usług społecznych, narażonym na długotrwałe oddziaływanie stresu i negatywne tego konsekwencje tak w wymiarze indywidualnym, jak i społecznym.
Z recenzji prof. dr. hab. Andrzeja Radziewicza-Winnickiego