Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Tożsamości społeczno-kulturowe - kreacja i komunikacja, t. 9

red. Malgorzata Dziekanowska, red. Marta Wójcicka

UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2016
Stron: 200
Dział:
ISBN: 9788377848890
 
 
 

 

Dziewiąty tom serii zawiera artykuły ukazujące tożsamości społeczno-kulturowe jako konstrukcje i manifestacje. Został on podzielony na cztery części, ukazujące tożsamość w dyskursie naukowym, tożsamość ujęzykowioną oraz język jako wyraz tożsamości regionalnej. Ostatnia część poświęcona jest manifestacji tożsamości na zewnątrz, czyli relacjom wizerunek a tożsamość. Kontynuację tego tożsamościowego dyskursu naukowego, który narodził się podczas kolejnej, piątej konferencji w Baranowie Sandomierskim w roku 2015, stanowi tom dziesiąty, zatytułowany Współczesne konteksty tożsamości społeczno-kulturowych.