Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Marketing wydawniczy

Zbigniew Widera , Hana Pravdova

Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny, 0
Dział:
ISBN/ISSN: 226

 

Publikacja obejmuje podstawowy materiał dydaktyczny w obszarze zarządzania i marketingu w działalności wydawniczej, dla uzupełniających lub nabywających wiedzę. W treści książki znajdują się pytania, ćwiczenia i zadania, umożliwiające lepsze i dokładniejsze poznanie poszczególnych zakresów problematyki nakreślonych w odpowiednich rozdziałach i podrozdziałach. Zaproponowane różne rodzaje ćwiczeń umożliwiają sprawdzenie, pogłębienie i porównanie uzyskanej wiedzy. Rozwiązując poszczególne zadania i odnosząc się do postawionych problemów czytelnicy wypracowują narzędzia do zaplanowania własnego projektu funkcjonowania podmiotu wydawniczego. Opracowanie wskazuje i opisuje zakresy podstawowych problemów, związanych z organizacyjnymi, menadżerskimi i marketingowymi działaniami w wydawnictwach.