Wydawnictwo
Kliknij, aby przejść do Wydawnictwa

Człowiek i kultura w komunikacji medialnej

red. Malgorzata Karwatowska, red. Robert Litwiński, red. Adam Siwiec

UNIWERSYTET MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 2015
Stron: 288
Dział:
ISBN: 9788377846674
 
 
 

 

Prezentowana publikacja stanowi wynik refleksji naukowej zróżnicowanej pod względem założeń i przyjętych perspektyw badawczych. Poruszane w niej zagadnienia ogniskują się w obszarze problemów związanych z różnymi konfiguracjami czy też refiguracjami kultury i mediów, widzianych z perspektywy właściwych im form komunikacji, przy uwzględnieniu ich użytkowników i odbiorców. Chodzi tu o człowieka i kulturę, której jest on uczestnikiem zarówno w wymiarze jednostkowym, jak i – przede wszystkim – społecznym, przy czym jest to kultura konstytuowana przez komunikację w różnych przestrzeniach medialnych, zmieniająca się i kształtująca pod wpływem tradycyjnych środków komunikacji masowej, a zwłaszcza nowych mediów, w tym Internetu.