Wielkie pranie mózgów. Rzecz o polskich mediach Piotr Szumlewicz Czarna Owca, 2015Stron: 270Dział: nauka o mediachISBN: 9788380151628 Udostępnij Piotr Szumlewicz Czarna Owca, 2015 Dział: nauka o mediach Stron: 270 ISBN: 9788380151628 Książki wydane w ramach działu Dziennikarze skupieni wokół londyńskiego „Dziennika Polskiego i Dziennika Żołnierza” w XX i XXI wieku 55,80 zł Do koszyka O prawdomówności i kłamstwie w dziennikarstwie i relacjach międzyludzkich 37,80 zł Do koszyka Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (EWOM). Charakter i efekty perswazyjne 44,10 zł Do koszyka Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy 28,80 zł Do koszyka Marketing treści i rekomendacji produktów 30,60 zł Do koszyka Szkoła w wirtualnej przestrzeni 16,20 zł Do koszyka
Piotr Szumlewicz
Czarna Owca, 2015
Dział: nauka o mediach
Stron: 270
ISBN: 9788380151628