pl | en

Wyszukiwanie:


[ zaawansowane ]
 




Newsletter:
Twój email:*
 


Znaleziono pozycji: 1398
Posortuj wg: autora :: tytułu :: nr tomu :: daty wprowadzenia
  [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ] [ 11 ] [ 12 ] [ 13 ] [ 14 ] [ 15 ] [ 16 ] [ 17 ] [ 18 ] [ 19 ] [ 20 ] [ 21 ] [ 22 ] [ 23 ] [ 24 ] [ 25 ] [ 26 ] [ 27 ] [ 28 ] [ 29 ] [ 30 ] [ 31 ] [ 32 ] [ 33 ] [ 34 ] [ 35 ] [ 36 ] [ 37 ] [ 38 ] [ 39 ] [ 40 ] [ 41 ] [ 42 ] [ 43 ] [ 44 ] [ 45 ] [ 46 ]   47 
1381
Przekleństwo fantazji
Slavoj Zizek
ISBN/ISSN 9788322921135
Wyd.: Uniwersytet Wrocławski Wydawnictwo
1382
Socjotechnika, między magią a analogią
Janusz Barański
ISBN/ISSN 9788323314349
Wyd.: Uniwersytet Jagielloński Wydawnictwo
1383
Tożsamość i komunikacja
red. Leon Dyczewski, red. Justyna Szulich-Kałuża, red. Robert Szwed
ISBN/ISSN 9788377021514
Wyd.: Wydawnictwo KUL
1384
Wielkie funkcje technicznego intelektu. Struktura
Edward Franus
ISBN/ISSN 9788323313977
Wyd.: Uniwersytet Jagielloński Wydawnictwo
Cena w sklepie: 28,00
Cena wysyłkowa: 25,20
1385
Znaki na sprzedaż. W stronę integracyjnej teorii reklamy
Andrzej Pitrus
ISBN/ISSN 9788360236017
Wyd.: Rabid Andrzej Pitrus
1386
Między romantyzmem i pragmatyzmem. Psychologiczne aspekty...transformacji w Polsce.
Tadeusz Bodio
ISBN/ISSN 9788371512919
Wyd.: Dom wydawniczy Elipsa
1387
Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radiatelewizji i Internetu
Tomasz Goban-Klas
ISBN/ISSN 9788301143008
Wyd.: PWN. Wydawnictwo Naukowe
1388
Oblicza społeczeństwaV.363
red. Krzysztof Gorlach, red. Zygmunt Seręga
ISBN/ISSN 9788323309574
Wyd.: Uniwersytet Jagielloński Wydawnictwo
Cena w sklepie: 20,00
Cena wysyłkowa: 18,00
Znaleziono pozycji: 1398
Posortuj wg: autora :: tytułu :: nr tomu :: daty wprowadzenia
  [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ] [ 8 ] [ 9 ] [ 10 ] [ 11 ] [ 12 ] [ 13 ] [ 14 ] [ 15 ] [ 16 ] [ 17 ] [ 18 ] [ 19 ] [ 20 ] [ 21 ] [ 22 ] [ 23 ] [ 24 ] [ 25 ] [ 26 ] [ 27 ] [ 28 ] [ 29 ] [ 30 ] [ 31 ] [ 32 ] [ 33 ] [ 34 ] [ 35 ] [ 36 ] [ 37 ] [ 38 ] [ 39 ] [ 40 ] [ 41 ] [ 42 ] [ 43 ] [ 44 ] [ 45 ] [ 46 ]   47 

(c) Księgarnia Akademicka